hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

قم|پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز عروج شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، در پیامی این روز به اصحاب خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، شهردار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه تبریک و شادباش گفت.

متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

بسمه تعالی

خبرنگاری؛ توانمندی انتقال صحیح پیام در قاب هنرمندانه و اخلاق حرفه‌ای است.

آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مبتنی بر امانت‌داری در راستای گفتمان رسالت بوده و رسالت خبرنگاران در گام دوم انقلاب خطیرتر است. خبرنگاری؛ توانمندی انتقال صحیح پیام در قاب هنرمندانه و اخلاق حرفه‌ای است و خبرنگار سپری حمایتی و سفیری امید بخش است چون مدافع حقوق مردم بوده و انگیزه بخشی را وظیفه خود می‌داند.

قلم پاک رزق است و ریشه در اخلاق و اندیشه  ناب دارد. خبرنگار موفق منظومه‌ای از عیارهای ناب بوده و وکیلی است که دیگران با پیامش بر مسند قضاوت می‌نشینند. خبرنگار صرفاً انتقال دهنده پیام نیست بلکه هنرمندیش در نحوه،نوع بیان، انتقال و فرهنگ‌سازی، جلوه‌گری می‌کند و این اقدامش مسئولیت‌آور است و به این فراز نورانی قران کریم “وقفوهم انهم مسئولون” باور دارد.

خبرنگاران، افسرانی فهیم در مواجهه و مقابله با جنگ نرم دشمن بوده و با امید بخشی به جامعه و تبیین نقدهای منصفانه و دلسوزانه سعی دارند تا توطئه ی ناکارآمد بودن نظام را خنثی نموده و با امانت‌داری در انتقال پیام و پرهیز از درج اخبار برشی، موج‌سواری دشمن از سوء برداشت‌ها را ناکام بگذارند.

هفدهم مرداد ماه سوژه‌یاب، سوژه می‌شود تا فرصتی برای تجلیل و تقدیر از زحمات این جهادگران پرتلاش عرصه رسانه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عزیز عرصه خبرنگاری،این روز با برکت را گرامی داشته و همراهی با خبرنگاران شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را افتخار دانسته و دوام توفیقشان را در سایه سار عنایات خاصّه حضرت بقیه الله الاعظم حضرت حجت روحی فداه  مسالت دارم.

سید مرتضی سقاییان نژاد

شهردار قم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد